zondag 3 maart 2013

Valentijn swap 2013

Aan het swappen komt geen end. Het is altijd weer leuk om voor iemand iets te maken en net zo leuk om iets te krijgen.

Dit keer kwam de swap van facebookgroep Dutch Crochet. De naam zegt het al, het had iets te maken met  haken. Het begon met één berichtje en kreeg al gauw veel respons. Eén van de dames nam het op zich om de swap te leiden. Alle namen werden gehusseld en aan elkaar gekoppeld.


De volgende items moesten in de envelop zitten.

  • Een gehaakte sleutelhanger in de gewenste kleur van de ontvanger.
  • Een soort gelijk patroontje om te haken door de ontvanger.
  • Materialen die voor het patroontje nodig zijn.
  • Een leuke valentijnkaart.



Voor Yolanda had ik dit pakketje samengesteld. Een sleutelhanger, een patroontje voor een tefoonhoesje met de daarbij behorende materialen, een valentijnkaart en een klein gehaakt mandje met snoepjes in de vorm van hartjes.


Mijn swapmaatje Yolanda was er erg blij mee en ik vond mijn pakketje van Tine super leuk. Het vogeltje wat Tine had gemaakt bungelt al aan mijn tas. Het hartje is af. Het uiltje past er mooi bij.

En er zat nog een patroontje van een uiltje in met de bijbehorende materialen, een leuke kaart en een kikker rolcentimeter.







1 opmerking:

  1. idd was een hele leuke swap die ik van jou gekregen heb, gaf de tijd erna ook nog eens troost.....je weet zelf wel waarom....en daarna ook nog een mooie dromenvanger....die nu nog troost geeft want elke avond als ik mijn nachtlampje uit doe, net daarvoor valt altijd mijn blik op die dromenvanger met mijn vlinder.......geeft net een beetje meer rust want ik heb zo het idee dat ze via jouw dromenvanger toch een beetje bij mij is.......nog heel erg bedankt voor beide xxx

    BeantwoordenVerwijderen