zaterdag 28 september 2013

Ruimte swap 2013

Ik heb echt wel even moeten nadenken wat ik voor Annet zou gaan maken. Ze had geen lang verlanglijstje. Eigenlijk was het maar een hele korte. Ze vond alles leuk.

Wat ik wel wilde maken, was iets heel anders, dan bv een ami, ornamentjes of  woonaccessoires.
Ik kwam toen uit op een gebruiksvoorwerp. Maar wat voor één?
Beetje gesnuffeld tussen al mijn spulletjes en zo is het idee ontstaan voor een haaknaaldenmapje.
Een combinatie van vilt, een beetje borduren en haken.



Dit is wat ik van Hinke heb gekregen. Op mijn verlanglijstje had ik aangegeven dat ik graag sterretjes wilde, om een mobile te maken voor een kinderkamer. Een kadootje voor een nichtje die in verwachting is van een eeneiige tweeling. Ik was heel blij verrast toen er uit mijn pakketje een volledig setje te voorschijn kwam om een mobile te maken. En ook nog eens in de kleuren blauw en roze. Supergaaf, Hinke.










Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen